Eesti feik influenceritest

Kuulge, mis värk sellega on, et kõik eestlased järsku influencerid olla tahavad? Olen viimasel ajal rohkem Instagramis ringi vaadanud ja erinevaid blogijaid ja mitteblogijaid jälginud, ja on tekkinud nagu suur küsimus, et milleks see fassaad? Mis peab ühel inimesel elust puudu olema, mida ostetud Instagrami followid ja laigid täita saavad?

Hakkasin seda feik influenceri teemat märkama siis, kui mind, eikeegit, hakkas järsku lambist üks üsna tuntud moeblogija. Järgmine päev oli see follow läinud, siis sama ühe teise blogijaga, jälle – vastu ei follo, siis tehakse kohe tühjendus. Nagu rate aja feimimine, aga keegi otse ei julge küsida, et feimime? 😀

Eriti piinlik Instagrami konto, mille ma hiljuti välja kaevasin, on selline kus ühel #mombloggeril on 5000 followeri ja piltidel umbes 1000 like ja siis järsku ups, raha sai otsa ja uuematel piltidel ainult 30 like. 😀 Kui sa oled otsustanud feikida, siis võiksid vähemalt ju järjepidev olla?

Ja siis on need influencerid, kellel on kümnetes tuhandetes followere, ja siis hakkad neid followere huvi pärast lappama, ja järjest vaatavad sellised vastu:

Tekib nagu küsimus, et miks? Kellele? Mille jaoks? Kusjuures paljud sellised feik influencerid saavad ka koostöid ja on brändisaadikud. Nendest firmadest on päris kahju, kes oma reklaamiraha robotite peale raiskavad, sest sellised reklaamid ju ilmselgelt tegelikult raha tagasi ei too. Selline hüsteeriline influenceriks olla püüdmine on lihtsalt naljakas ja pakub minusugustele creeperitele odavat meelelahutust.

Ah, aga äkki ma olen lihtsalt kade, et mul 10K+ followeri ja swipe up’i storydes pole. 😀 Ei tegelt, ma olen väga õnnelik oma 487 sõbra üle enda instas ja 499 toiduinstas, sest kõik on ise tulnud ja väga-väga armsad, mis siis et võibolla tüdinud minu sadadest selfidest, aga ikka panevad solidaarsusest laigi!

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga